Unleashed - Hammer Battalion
Velkommen til Unleashed - Hammer Battalion's forum.

Alle kan nu tilmelde sig forummet uden problemer og komme ind i vores åbne forum. Hvis du er medlem af Unleashed så skriv til BeoWulf eller WasTed og din adgang vil blive forøget.
Unleashed - Hammer Battalion
Velkommen til Unleashed - Hammer Battalion's forum.

Alle kan nu tilmelde sig forummet uden problemer og komme ind i vores åbne forum. Hvis du er medlem af Unleashed så skriv til BeoWulf eller WasTed og din adgang vil blive forøget.
Unleashed - Hammer Battalion
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Unleashed - Hammer Battalion

Forummet for medlemmerne af Unleashed på KingsAge.dk
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Forslag til slagplan

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
BeoWulf

Ledelsen


Ledelsen



Antal indlæg : 57
Join date : 22/09/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptyOns Nov 03, 2010 8:07 pm

Først skal vi have spioneret på alle deres byer for at få os et overblik over hvor de har deres angrebs- og forsvarsbyer.

Derefter udpeger vi nogle mål - gerne inde bag deres frontbyer sp vi kan få opbygget os en base - den vil også trække en masse forsvar væk fra deres front.

Lad det gå hurtigt så vi kan fyre alle vores cleanere af, og stadig kunne nu at opbygge dem inde det store slag imod MoP.

Jeg kan sætte +150 cleanere til rådighed.
Tilbage til toppen Go down
WasTed

Ledelsen


Ledelsen



Antal indlæg : 29
Join date : 22/09/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptyOns Nov 03, 2010 11:19 pm

Har ikke lige overblikket over, hvad jeg har af cleanere, men mon ikke jeg kan finde nogen stykker...
Tilbage til toppen Go down
Furious




Antal indlæg : 1
Join date : 04/11/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptyTors Nov 04, 2010 1:37 pm

jeg kan sætte +60 cleaner til mod wbc...
Tilbage til toppen Go down
BeoWulf

Ledelsen


Ledelsen



Antal indlæg : 57
Join date : 22/09/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptyTors Nov 04, 2010 1:58 pm

Hvad siger i til hvis selve hovedangrebet falder onsdag den 10 november kl 15:00 - der skal alle cleanere ramme.

Ud over det skal der falde fakes kl 14:00 og kl 16:00 - alle angreb skal lægges ind i angrebsplanlæggeren så alt ser "rigtigt" ud.
Tilbage til toppen Go down
Mars




Antal indlæg : 1
Join date : 07/11/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptySøn Nov 07, 2010 7:32 pm

Jeg har brugt rigtigt mange cleanere i denne weekend... har ikke styr på hvor mange der overlever da jeg fortsat har mange angreb igang... men under alle omstændigheder er jeg med og bidrager som minimum med en regn af fake Surprised
Tilbage til toppen Go down
Salah Ad-Din




Antal indlæg : 5
Join date : 03/11/10

Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan EmptyOns Nov 17, 2010 12:29 am

jeg har en idé vi går på DGE i stedet for
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til slagplan Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til slagplan   Forslag til slagplan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til slagplan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Unleashed - Hammer Battalion :: BattleRoom-
Gå til: